Direktlänk till inlägg 11 augusti 2014

Samkväm!!!

Av Micke - 11 augusti 2014 21:22

H         

Här har vi några glada av Kulans Glada Grabbar som hade en liten upptakts träff med start på Bishop på Järntorget. Efter lite intag av kylda och valfria drycker ställdes färden mot Biljardpalatset för lite biljardspel. Många såg väldigt sammanbitna och kunniga ut men när man tittade sig omkring så kändes det mer som det var en fasad och biljard kanske inte var allas bästa gren. Men tackar för en trevlig kväll och som vanligt trevlig samvaro får man ju göra. Ja och nu då till alla som tänkt påminna om att han som skriver försvann så är jag väl medveten om detta. 

Det gjorde även telefon, visakort och körkort. Tänk vad bra det kan bli  


" Den största glädjen är att bereda andra glädje "



 
 
Ingen bild

Knät

11 augusti 2014 23:34

Micke drack Belgiska öl: Leffe Blond och John Blundo, därav kinesögonen tidigt på kvällen. Jag tror att Micke gav alla sina värdesaker till nån tiggare, han kände sig generös och givmild i sitt omtöcknade tillstånd. Tack för trevligt sällskap alla, och tack till lekledaren för att Tommy och jag fick tillfälle att köra över allt motstånd i biljardhallen. Bittra kommentarer om fusk kunde inte förstöra den goda stämningen.

 
Lirarn

Lirarn

12 augusti 2014 08:56

Ja då har man gjort det igen. Vad undrar ni säkert nu så det ska jag berätta. I dessa hårda tider har jag lämnat ifrån mig lite av mina ägodelar till någon okänd på gatan. Om det skulle på något sätt bero på det som den törstige från Sävedalen insinuerar att jag hade kines ögon och dessutom skulle vara full, så kan jag bara säga det var helt fel. Kände mig antagligen givmild denna kväll/natt och ville ge mitt bidrag till mänskligheten.

http://kulans-lir

 
Ingen bild

Foten

12 september 2014 21:39

Tjena grabbar! Jag undrar bara när vi skall börja lira? Jag saknar det Kraftigt nu. Har ett par Goa finter o visa er. Må väl alla kulans lirare

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Micke - 31 december 2016 15:40

Idag samlades tio stycken av Kulans Glada Grabbar för att lira på årets sista dag. Det som från början såg ut att vara jämna lag visade sig snart vara ett klart övertag för laget med västar. Västlaget mönstrade en stark uppställning med Janne med Fot...

Av Micke - 26 december 2016 09:44


   På självaste julafton samlades åtta stycken av Kulans Glada Grabbar och hade dessutom celebert besök av självaste Tomten. Som ni ser hade Tomten laddat upp ordentligt för att kunna bjuda på lite goa finter och mål. Det blev en ordentlig genomk...

Av Micke - 22 oktober 2016 18:38


Idag blev det jämna och stenhårda matcher då Kulans Glada Grabbar drabbade samman på lördags kickningen. 10 man som delades upp i laget med västar och laget utan västar för att bli dagens segrare. Västlaget mönstrade en tuff, snabb och teknisk uppstä...

Av Micke - 8 oktober 2016 13:09

  Idag gjorde förmodligen Kulans Glada Grabbar det snyggaste målet som blivit i den långa serien av matcher som utspelats. Klapp klapp spel som måste ha värmt halva Sibirien. Kan säga att det var Hebbe, Janne med Foten och undertecknad som snurrade u...

Av Micke - 1 oktober 2016 18:03

Idag var det premiär för Kulans Glada Grabbar att starta årets inomhussäsong. Nio man stod klara för att avverka dagens drabbning. Det var en del kända ansikten och en del okända. Det som kändes igen direkt var Janne med Fotens näsa som återigen fick...

Ovido - Quiz & Flashcards