Alla inlägg under juni 2016

Av Micke - 19 juni 2016 09:01



 

Här  var det livat här var det glatt....Ja så trevligt kan det vara när Kulans Glada Grabbar är ute för att ta en öl eller två. Det egentliga syftet var ju att fira segern mot Italien, men som alla vet så blev det ju förlust med ett mål av Italien i den 88 match minuten. Där dog lite av EM men startade istället kvällens öl och sprit drickande på allvar.

Förmodar att det var ett och annat tungt huvud som vaknade på morgonen dagen efter. Men med ett trevligt tjöt och gött häng så kan man ta det och ta det som det är.

Så tack till alla och en var för denna trevliga kväll med förhoppning om att det inte dröjer allt för länge till nästa gång.


" Varje fest som räcker längre än fyra timmar räcker för länge "



Av Micke - 10 juni 2016 18:42

Tänkte det var dags att undersöka hur formen är hos någon av Kulans Glada Grabbar så här i stundande EM tider, så lyfte helt enkelt luren och hamnade då hos Janne med Foten.


Hur står det till i sommar värmen ?

Hahahahahah det är bara bra. Har precis fått sommarlov från sket ungarna på skolan nu så vad kan bli bättre.

 

Hur har du det med formen?

Hahaha motherfuckers. Ni kan fetglömma att jag tränar nu. Nu vilar foten i högläge mest hela tiden.

 

Får säga att det låter som du har det ganska bra nu då.

Vad tycker du om säsongen som gick med Kulans Glada Grabbar?

Hahahahah vill du jag ska prata om min egen form eller hur det var med dom andra gubbarna som lirade? Jag skiter i dom och säger att jag var grym och lyckades nästan med varje dragning bara så ni vet....hahahahhaha.

 

Skulle du säga att du var  bäst eller har du någon annan av Kulans Glada Grabbar som var bättre?

Motherfuckeeeer det bär emot men det fanns ju speciellt en som var bättre, men jag vill inte säga vem det var....hahaha.

 

Om du skulle välja ut ett tillfälle som var det bästa, vilket skulle det vara då?

Måste ju säga att det var den gången när jag gjorde två mål och sprang tillbaka två gånger när jag tappade bollen.

 

Om du skulle välja ut ett tillfälle som var det sämsta, vilket skulle det vara då?

Det var den gången jag fick bollen på näsan  och Hebbe skrattade åt mig hela tiden.

 

Ser du fram mot kommande säsong med Kulans Glada Grabbar? 

Hahahahah det är klart era motherfuckeeers. Kulan ska rulla till hösten igen....hahahaha.

 

Jag får tacka för din tid och önska dig en fortsatt bra sommar då Janne med Foten.

Tack ska du ha hahahahahah.....motherfuckeeeerrr........hahahaha


" Ordentlig förberedelse förhindrar förhindrar dåligt utförande "


Ovido - Quiz & Flashcards