Direktlänk till inlägg 18 juli 2010

Sommarkoll!

Av Micke - 18 juli 2010 10:50

Ja nu har VM passerat där Spanien till slut stod som segrare. Det råder säkert delade meningar om det var det bästa laget som vann, men fakta kvarstår. Spanien är världsmästare 2010.

Allsvenskan gjorde höststart 17/7 igen och fotbollen har återgått till vardagen. Kanske är det så att vardagen har kommit till Kulans Glada Grabbar också och uppbyggnadsträningen har startat för de flesta. Eller är det så att det fortfarande är hängmattan som hägrar och den kalla ölen i kombination med lite grillat på kvällen är det som gäller. Är ju ingen dum uppladdning det heller men kanske inte den bästa för att komma i form. Nu är det ju ett tag tills det är dags för Kulans Glada Grabbar att dra igång sin lördags kickning, men aldrig fel att komma väl förberedd. Kanske kan bli läge lite längre fram att mötas upp för en kall öl och lite gott tjöt innan det är dags att krypa in i den lilla trånga hallen igen. Lämnar det öppet och så får vi se vad det kan bli utav det. Så alla får ha det så bra tills vi syns och hörs igen..  

" Sommarens gröda är vinterns föda "


 
 
Ingen bild

G

23 juli 2010 22:02

Jag var först

Jag löper tempo = ca 5min/km i ca 4,65km rätt ok för min ålder tycker jag
jag grillar Entrecote ingen krydda förrän på slutet salt och svartpeppar och kraftfullt vitlökssmör under tiden dricker jag mängder av öl senaste favoriten är ANCHOR STEAM BEER

 
Lirarn

Lirarn

25 juli 2010 14:47

Här var det en som njuter av sommaren tydligen:)

http://kulans-lir

 
Ingen bild

vesslan

25 juli 2010 20:51

G : tillhanda !
Vid din ålder löpte jag 5 km/min i 465 min inne på Tempo !

 
Ingen bild

knät

28 juli 2010 22:51

Heja G, men en liten fråga bara. Är det inte jobbigt att springa 4,65km på hälarna, och ser det inte lite lustigt ut? Säger en annan som springer till bolaget som längst ;-)

 
Lirarn

Lirarn

29 juli 2010 09:37

Hälarna, bolaget. Spelar inte så stor roll vilket bara det går framåt.

http://kulans-lir

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Micke - 31 december 2016 15:40

Idag samlades tio stycken av Kulans Glada Grabbar för att lira på årets sista dag. Det som från början såg ut att vara jämna lag visade sig snart vara ett klart övertag för laget med västar. Västlaget mönstrade en stark uppställning med Janne med Fot...

Av Micke - 26 december 2016 09:44


   På självaste julafton samlades åtta stycken av Kulans Glada Grabbar och hade dessutom celebert besök av självaste Tomten. Som ni ser hade Tomten laddat upp ordentligt för att kunna bjuda på lite goa finter och mål. Det blev en ordentlig genomk...

Av Micke - 22 oktober 2016 18:38


Idag blev det jämna och stenhårda matcher då Kulans Glada Grabbar drabbade samman på lördags kickningen. 10 man som delades upp i laget med västar och laget utan västar för att bli dagens segrare. Västlaget mönstrade en tuff, snabb och teknisk uppstä...

Av Micke - 8 oktober 2016 13:09

  Idag gjorde förmodligen Kulans Glada Grabbar det snyggaste målet som blivit i den långa serien av matcher som utspelats. Klapp klapp spel som måste ha värmt halva Sibirien. Kan säga att det var Hebbe, Janne med Foten och undertecknad som snurrade u...

Av Micke - 1 oktober 2016 18:03

Idag var det premiär för Kulans Glada Grabbar att starta årets inomhussäsong. Nio man stod klara för att avverka dagens drabbning. Det var en del kända ansikten och en del okända. Det som kändes igen direkt var Janne med Fotens näsa som återigen fick...

Ovido - Quiz & Flashcards