Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Micke - 6 februari 2009 15:00

Får tyvärr meddela att min närvaro imorgon blir frånvaro. Jag vet att "Coach Malmen" alltid är närvarande och när han är frånvarande så gäller inte det. Men som sagt har tyvärr dragit på mig  ny förkylning med tillhörande värk i kropp med mera. Nu vet jag ju att alla tycker detta är tråkigt och önskar mig säkert "krya på dig", men Inge tycker det känns väldigt bra för han kommer att hitta hem utan problem efter liret imorgon. Han slipper bli uppsnurrad med påföljande problem med yrsel och svårt för att hitta balansen igen.Sen kan man ju direkt säga att mannen från Sävedalen ska hålla sig passiv med sina kommentarer då det inte passar sig att skriva med massa alkohol i kroppen. Sanningen blir alltid lite extra kryddad vid dessa tillfällen. Jag önskar alla lycka till med liret och hoppas få in lite goa nyheter som kan sättas på pränt. Speciellt lycka till "Coach Malmen" då du och klockan har lite olika uppfattningar om vad rätt tid är.

Ovido - Quiz & Flashcards