Alla inlägg den 29 januari 2009

Av Micke - 29 januari 2009 21:29

Då det direkt kom antydningar från vissa håll att man inte kunde vara borta på lördags liret tänkte jag ge ett fantastiskt erbjudande. Kommer att ha jourtelefonen med mig hela fredagen samt under liret på lördag. Ni som vill ha lite tips om sköna två fotare, kanske en klack eller till och med hur man gör en tunnel kan ringa så ska ni få den hjälp ni behöver. Kan säga att det finns mycket mer om ni tycker att utbudet var lite klent, så bara fråga om det ni vill. Kan dra ett par exempel så ni i så fall vet vad ni skall söka hjälp för. Inge som fortfarande letar efter rätt riktning då han blev så uppsnurrad för ett par veckor sedan. "Coach Malmen" som nu mera brukar lägga sig i målgården för att freda sitt mål. ( Märk väl att aldrig, och då menar jag aldrig, har "Coach Malmen" variti målgården enligt egen utsago). Sen har vi Peter där det räcker med att göra titt finten och sen är det bara att lägga bollen mellan hans ben rätt i mål. Ja, som ni ser kan listan göras lång men eftersom det bara skulle vara ett par exempel så nöjer jag mig så här.

Tar med ett par bilder också som visar hur tufft det kan vara ibland på liret och hur tuff han som delar ut kan vara.

Just det. Anledningen till min frånvaro på lördag är att arbetet kräver min närvaro. Bara utifall någon skulle antyda något annat.

Ovido - Quiz & Flashcards